تزریق ژل زیر چشم چجوری انجام میشه؟
نوشته شده توسط : nobody

تزریق ژل زیر چشم چیست؟


تزریق ژل زیر چشم در دسته پرکننده تزریقی قرار می‌گیرد یا به عنوان پرکننده‌های پوستی نیز شناخته می‌شود. تزریق ژل به عنوان یک محرک در ناحیه زیر چشم عمل می‌کند. رایج‌ترین و محبوب‌ترین ماده پرکننده مورد استفاده در زیر چشم ، اسید هیالورونیک است.

 

هدف از پرکننده‌های زیر چشم پر کردن قسمت‌های توخالی ناحیه زیر چشم به نام فرورفتگی های ناحیه اشک است. فرورفتگی اشک برای بسیاری از افرادی که می‌خواهند زیر ناحیه چشم خود را جوان کنند ، یک مشکل اساسی است. فرورفتگی‌های جدی با ظاهر غرق شده بین زیر چشم و گونه‌ها ، سایه تیره بر روی پلک تحتانی و دایره‌های تیره مشخص می‌شوند.

این امر حتی اگر استراحت کافی داشته باشید می‌تواند باعث شود ظاهر فرد خسته و کسل به نظر برسد. به طور سنتی ، راه حل این مشکل برای رفع فرو رفتگی‌های ناحیه اشک، جراحی یا لایه برداری شیمیایی است ، اما در روش امروزی نوآورانه، ژل و فیلرها و همچنین بوتاکس نیز به عنوان راه حلی مناسب برای مشکل زیر چشم تبدیل شده اند.

چرا کبودی زیر چشم بعضی افراد بدتر از دیگران است؟


«به من اجازه دهید که نخست بگویم که “کبودی زیر چشم” یک اصطلاح برای توصیف بسیاری از مشکلات اطراف چشم است. علل بسیاری برای “کبودی زیر چشم” وجود دارد، به خصوص ژنتیک. بعضی از افراد با چربی زیر چشم کمتری در مقایسه با دیگران متولد میشوند.

به این ترتیب، مشکلی دارند که به آن گودی زیر چشم گفته میشود. تمام افراد به صورت طبیعی مقداری گودی دارند که در لبه استخوانی که چشم را پوشانده است، قرار دارد. این گودی طبیعی است و حد فاصل طبیعی دارد، اما بعضی افراد گودی بیشتری نسبت به دیگران دارند.

فراتر از ژنتیک، سیاهی زیر چشم می تواند از مواردی مانند قرارگیری در معرض خورشید، حساسیت، از دست دادن آب بدن و خواب تاثیر بگیرد.

تزریق ژل زیر چشم یکی از راه‌های زیباتر شدن برای کسانی است که از گودی و کبودی زیر چشم رنج می‌برند. بسیاری از افراد حتی جوان به دلایل ژنتیکی یا ابتلا به برخی بیماری‌ها دچار گودی و تیرگی چشم می‌شوند. با تزریق ژل می‌توان به راحتی و در کمترین زمان این مشکل را رفع کرد. در این مقاله از کلینیک صدف قصد داریم هرآنچه باید درباره تزریق زیر چشم بدانید را بررسی کنیم . اگر قصد استفاده از این روش را دارید قطعا اطلاعات کامل می‌تواند کمک کند بهترین نتیجه را نیز بگیرید. با ما همراه باشید.

تزریق ژل چشم، سیاهی و گودی زیر چشم را که بر اثر افزایش سن، بیماری‌های خاص یا حتی به طور ژنتیکی وجود دارند رفع می‌کند. به علاوه با تزریق ژل در افرادی که سن بالایی دارند میزانی از چروک‌های دور چشم کاهش پیدا کرده و تا حدی در جوانسازی پوست دور چشم تاثیر گذار خواهد بود.

پس تزریق ژل زیر چشم برای زیبایی و رفع عیوب ژنتیکی و … و جوانسازی تاثیرگذار است. اصولا از فیلرهای کلاژن دار برای این ناحیه استفاده می‌شود که باعث آبرسانی و کلاژن سازی پوست حساس دورچشم نیز خواهد شد. نتیجه نیز حدود ۲ تا ۳ سال ماندگاری داشته که با توجه به هزینه مناسب آن ارزش بالایی دارد.

چه کسانی کاندید مناسبی برای تزریق ژل چشم هستند؟


تمامی افرادی که دچار کبودی و گودی زیر چشم هستند می‌توانند از این روش استفاده کنند. حتی افراد جوان نیز می‌توانند از تزریق ژل زیر چشم استفاده کنند. اما پزشک قبل از هرچیز مجموعه‌ای از آزمایشات را انجام داده تا متوجه دلیل کبودی و تیرگی زیر چشم شود. برخی از تیرگی‌ها به دلیل بیماری اتفاق می‌افتد و با درمان بیماری تیرگی نیز درمان خواهد و نیازی به تزریق ژل نخواهد بود. اما تیرگی و گودی که بر اثر افزایش سن یا وراثت باشد به کمک ژل درمان خواهد شد.

تزریق ژل زیر چشم

مراحل و نحوه تزریق ژل زیر چشم


ابتدا پزشک در یک جلسه دور چشم را بررسی کرده و با شما مشورت می‌کند انتظارات شما را شنیده و نظرات خود را درباره نتایج بیان می‌کند. سپس توصیه‌های قبل از تزریق که باید رعایت کنید ( مصرف داروها، غذاها و …) به شما داده خواهد. در این جلسه تمام بیماری‌هایی که دارید، داروهایی که مصرف می‌کنید و حساسیت‌های خود به مواد مختلف را بیان کنید.

همچنین بخوانید: پی آر پی مو چیست؟

ماندگاری تزریق ژل در نواحی مختلف صورت چقدر است؟


برای بررسی علل سیاهی گودی و سیاهی زیر چشم ممکن است پزشک آزمایشاتی را تجویز کند تا انجام دهید. پس از بررسی نتایج آزمایشات، زمان تزریق مشخص خواهد شد.

برای تزریق از یک بی حس کننده در زیر چشم استفاده می‌شود تا درد را حس نکنید سپس فیلر به کمک یک کانول یا سوزن ریز تزریق میشود و هیچگونه دردی حس نخواهید کرد. تزریق حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیق بسته به وسعت و میزان گودی زیر چشم طول خواهد کشید و بعد از آن این ناحیه پرتر و زیباتر خواهد شد.

از چه دستگاهی برای تزریق ژل زیر چشم استفاده می‌شود؟
اصولا برای تزریق از سوزن استفاده می‌شود. در این روش پزشک به راحتی می‌تواند ژل را به ناحیه مورد نظر تزریق کرده و روی کار خود کنترل بسیاری دارد. به همین دلیل این روش بسیار رایج است.

روش دیگر استفاده از ابزاری به نام کانولا است. برای استفاده از این ابزار پزشک باید بسیار ماهر باشد زیرا امکان تزریق به ناحیه نادرست با این ابزار بالاست و می‌تواند موجب پف، ورم، گلوله گلوله شدن ژل و …. در زیر چشم شود. از این ابزار امروزه کمتر استفاده می‌شود.





:: برچسب‌ها: ژل زیر چشم ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: